hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| آغاز عملیات اجرایی فاز توسعه ۹۶ شهرک صنعتی شکوهیه

قم| آغاز عملیات اجرایی فاز توسعه ۹۶ شهرک صنعتی شکوهیه

عملیات اجرایی فاز توسعه ۹۶ هکتاری شهرک صنعتی شکوهیه ناحیه تخصصی کفش و دمپایی در مراسمی با حضور استاندار قم و معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران  آغاز شد.
به گزارش‌ خبرنگار رویداد ایران از قم و به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم به همراه تعدادی از مسئولان ملی و استانی پیش از ظهر امروز از دو واحد صنعتی بازدید و طرح های فاز توسعه شرکت پاکشوما و توسعه پروژه شرکت آراد (رنگ ، پوشش هوای خشک، الکترود جوشکاری) را کلنگ زنی کرد.

 استاندار قم سپس در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم با بیان اینکه بدنبال شفافیت و تسهیل گری رونق تولید در استان هستیم گفت: البته در این مسیر باید از مدیران دولتی نیز در پیشبرد اهداف کلان حمایت نماییم.

وی با اشاره به کلنگ زنی توسعه دو واحد صنعتی در روز جاری افزود: برخی از تولیدکنندگان ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال دارند و بایستی از آنها حمایت شود.

 مقام عالی دولت در استان دغدغه های مطرح شده از سوی بخش خصوصی در این جلسه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: از مشارکت بخش خصوصی در تولید، توسعه خوشه های صنعتی و اصلاح فرایندها و قوانینی که مانع تولید هستند، به صورت جدی حمایت می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل زیرساختی شهرک های صنعتی گفت: از وزارت نیرو پیگیر هستیم تا به توسعه زیرساخت های انرژی توجه جدی داشته باشند.

استاندار قم همچنین پس از این جلسه  فاز توسعه ۹۶ هکتاری شهرک صنعتی شکوهیه زون تخصصی کفش و دمپایی ماشینی را کلنگ زنی نمود.


وی در حاشیه این مراسم و در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به سیاست های دولت برای رونق تولید اظهار کرد: با توجه به قابلیتی که بخش خصوصی دارد از ایجاد شهرک های صنعتی خصوصی حمایت می کنیم.

وی با اشاره به بازدید خود از واحدهای صنعتی در روز جاری گفت: این واحدها در عمل نشان داده اند توانایی خوبی برای اشتغالزایی دارند و از اینرو طرح توسعه آنها مورد حمایت مسئولان استان قم خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد